bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

S Ö Z A L T I

javascript | zəka | 28 may 1997 b.dortmund - yuventus matçı | tanah | tissot prx

son wikilənənlər:

+4803

JavaScriptə aid "Telegram"da paylaşdığım kitabları sizə də lazım ola bilər deyə burada da paylaşıram.

Aşağıda kitabların PDF-lərinin linklərini bölüşmüşəm, birbaşa yükləyib istifadə edə bilərsiniz.

• "JavaScriptlə proqramlaşdırma dünyasına giriş" kitabı:
https://lnkd.in/eePBfFkC (azərbaycancadır)

• "JavaScript Data Structures and Algorithms" kitabı:
https://lnkd.in/ePWeMptx

• "Eloquent JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/ebSiNafH

• "JavaScript Notes for Professionals" kitabı:
https://lnkd.in/eTN5WqhY

• "Speaking JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/e_TabAM7

• "JavaScript Everywhere" kitabı:
https://lnkd.in/ejUbYkAE

• "JavaScript for impatient programmers" kitabı:
https://lnkd.in/evuew4MM

• "JavaScript for beginners" kitabı:
https://lnkd.in/egaTTGjV

• "Hands-on JavaScript for Python Developers" kitabı:
https://lnkd.in/edqbyVQf

• "JavaScript from Beginner to Professional " kitabı:
https://lnkd.in/eed4qg-g

• "Simple JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/eeBBxVwP

• "JavaScript" adlı kitab:
https://lnkd.in/ejwMeDBp

+ 24 əjdaha! maraqlı 24.06.2023-21:53, nəzi

+4803 oxunma #374281 facebook twitter

+31340

1996-97 Uefa çempionlar liqasının finalı. Hazır dortmund da finala çıxmışkən yad ediləsi oyunlardan biridi. Bura qədər 1995 və 1996 bundesliqa çempionu olan Dortmund o sezon b qrupunda 6 oyuna 4 qələbə, Polşanın widzew lodz klubu ilə 2-2 heç-heçə və evdə atleticoya 1-2 hesabla məğlub olaraq 13 xal və averajla Atletico Madridin gerisində 2-ci olmuşdu. Juventus isə c qrupunda 5 qələbə və səfərdə Rapid wienlə 1-1 qalaraq 1-ci olmuşdu. Yeri gəlmişkən, fənərbağçanın Manchester unitedi elvir boliçin qoluyla 1-0 məğlub etdiyi həmin o məşhur oyun da bu qrupda baş vermişdi. Bununla da Unitedin Avrokubok oyunlarında Old Trafforddakı 40 illik məğlubiyyətsizlik seriyası başa çatmışdı.
4/1-də dortmund 1996-cı ilin Fransa çempionu və öz qrupunu 1-ci bitirən Auxerre-i rahatlıqla 3-1 və 0-1 hesabı ilə keçir. Yuventus da nisbətən rahat rəqib olan norveçin rosenborg klubunu 1-1 və 2-0 la keçir. ( deyirəm dönəmin çempionatlarına baxe. İndi nəinki Rosenborgu və Auxerre-i hətta o dövrün güclü Hollandiya klublarını da 8/1-də görmək çətin məsələdi. Türklər demiş makas çox açılıb.) yarımfinalda borussiya Manchester unitedi hər iki oyunda da 1-0 məğlub edir. Maraqlıdı ki, bu matçlar 2024 sezonunun psg ilə olan oyunlarının kopyasıdı. Juventus 1996-cı ilin finalında qalib gəldiyi Ajaxı 1-2 və 4-1 hesabı ilə darmadağın edir. Bu arada Ajax da 1994-95 çempionlar liqası çempionu idi. İzlədiyim ən yaxşı Ajax komandalarından biri idi. Milanı həm öz qruplarında 2 dəfə, həm də finalda keçmişdilər. Z kuşağı nə var bunda? Milan onsuzda zəifdi desə də, söhbət əfsanə milandan gedir.
Və 28 may 1997. Bavariyanın keçmiş evi Münhen olimpiya stadionu. Möllerin, kohlerin, riedlenin, chapuisatın və baş məşqçi ottmar hitzfeldin dortmundu deşamın, zidanın, vierinin, Del pieronun və əfsanəvi baş məşqçi, bundan 9 il sonra İtaliya milli komandasına dünya çempionluğu qazandıran marçello lippinin yuventusuna qarşı. Əlbəttə ki, keçən ilin çempionu Yuventus favorit idi. Amma 29-cu və 34-cü dəqiqədə euro 1996-da ingiltərənin xəyallarını puç edən Karl heinz riedle səhnəyə çıxdı. Yuventus şok olmuşdu. 1-ci dövrə belə bitdi. 2-ci dövrədə isə nələr oldu nələr. Zidanın dirəkdən dönən topu, vierinin əl ucbatından sayılmayan qolu və del pieronun əla daban qolu. Hesab 2-1 olmuşdu. Amma 70-ci dəqiqədə Chapuisatın əvəzinə meydana daxil olan və bütün karyerasını yalnız Borussiya dortmunda fəda edən Lars Ricken abimiz oyuna girdi. Və girəndən 16 saniyə sonra çempionlar liqası finallarının bəlkə də ən yaxşı qolunu vurdu. Yuventusun qapıçısı peruzzi çox öndə dayanırdı oyunlarda. Bunu görən möller pası Rickenə verir və Ricken xarüqə yaradır. 20 dəqiqə sonra isə oyun bitir. Və dortmund tarixinin ilk çl finalında qalib olur. Haşiyəyə çıxım: 2013-də bavariyaya uduzan dortmund da pis komanda deyildi. Sadəcə bəxtləri gətirmədi. Bu il isə Real madridlə işləri çox çətin olacaq. Çempionluq xəyaldır. 27 il öncə də xəyal idi amma bacardılar. Görək bu il necə olacaq.

Əfsanəvi fosforlu sarı forması ilə Dortmund komandası


Həmin o məşhur vuruş



Seremoniya





Bu da türkçə icmal

https://www.dailymotion.com/video/x60fuiv

+ 10 əjdaha! maraqlı 09.05.2024-15:16, 4cü böyük

+31340 oxunma #384418 facebook twitter

+41206

Son illərin ən "xod" gedən qol saatı. Ölkəmiz standartları üçün baha olsa da 1000 dollardan ucuz olduğu üçün birinci dünya ölkələrində "affordable" seqmentinə daxil olur.


Tissot, saatın dizaynının 70-ci illərdə satdığı tissot seastar modelindən götürüldüyünü deyir.

Amma həmin seastar modelinin dizaynının da Audemars Piguet royal oak-dan ilhamlandığını hər kəs yaxşı bilir.

Saatın bilərziyi royal oak-da olduğu kimi inteqrasiya olunmuş bilərzikdi. Yəni bilərziyin saatın gövdəsinə birləşən birinci parçası gövdəyə inteqrasiya olununub və tam qatlanmır.

Elə bu səbəbdən də saatın ayaqdan-ayağa (lug to lug) uzunluğu xeyli böyükdü. Belə olan halda qol ölçünüz incədisə saatın bilərziyi qolunuzdan kənara "daşır".

Normalda 42-43 mmlik saatları rahatlıqla taxan mənim belə biləyimdə 40 mmlik versiyası böyük görünürdü. Ona görə alarkən taxıb yoxlamaq lazımdı.
Kvars versiyada sferblat sadə dizayndadı. Xəfif sunburst effekti var.

Mexaniki versiyada isə vafli dizaynına sahibdi

Saatla bağlı ən böyük müzakirə mövsuzu içindəki mexanizmdir. Powermatic 80 mexanizmi 80 saat enerji rezervi versə də mexanizmin bəzi detallarının plastik olması fikir ayrılığına səbəb olub. Bəziləri plastik detalların metal detallar kimi bir-birinə sürtünərkən yeyilmədiyini və buna görə uzunömürlü olduğunu deyir. Bəziləri də plastik detalların aztapılan olduğu üçün saatın təmirinin çox çətin olduğunu deyir.
Saatın populyar olmasına görə tonla fərqli rəngi və versiyası mövcuddu.
35 və 40 mm-lik kvars versiya

35 və 40 mm-lik mexaniki versiya

42 mm-lik mexaniki xronoqraf versiya


Və ən bərbad versiya olan digital versiya


Alternativi üçün (baxma: citizen tsuyosa)

+ 17 əjdaha! maraqlı 06.05.2024-21:46, momoko

+41206 oxunma #384381 facebook twitter

bugün bəyənilənlər:

+4803

avatar JavaScriptə aid "Telegram"da paylaşdığım kitabları sizə də lazım ola bilər deyə burada da paylaşıram.

Aşağıda kitabların PDF-lərinin linklərini bölüşmüşəm, birbaşa yükləyib istifadə edə bilərsiniz.

• "JavaScriptlə proqramlaşdırma dünyasına giriş" kitabı:
https://lnkd.in/eePBfFkC (azərbaycancadır)

• "JavaScript Data Structures and Algorithms" kitabı:
https://lnkd.in/ePWeMptx

• "Eloquent JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/ebSiNafH

• "JavaScript Notes for Professionals" kitabı:
https://lnkd.in/eTN5WqhY

• "Speaking JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/e_TabAM7

• "JavaScript Everywhere" kitabı:
https://lnkd.in/ejUbYkAE

• "JavaScript for impatient programmers" kitabı:
https://lnkd.in/evuew4MM

• "JavaScript for beginners" kitabı:
https://lnkd.in/egaTTGjV

• "Hands-on JavaScript for Python Developers" kitabı:
https://lnkd.in/edqbyVQf

• "JavaScript from Beginner to Professional " kitabı:
https://lnkd.in/eed4qg-g

• "Simple JavaScript" kitabı:
https://lnkd.in/eeBBxVwP

• "JavaScript" adlı kitab:
https://lnkd.in/ejwMeDBp

+31340

avatar 1996-97 Uefa çempionlar liqasının finalı. Hazır dortmund da finala çıxmışkən yad ediləsi oyunlardan biridi. Bura qədər 1995 və 1996 bundesliqa çempionu olan Dortmund o sezon b qrupunda 6 oyuna 4 qələbə, Polşanın widzew lodz klubu ilə 2-2 heç-heçə və evdə atleticoya 1-2 hesabla məğlub olaraq 13 xal və averajla Atletico Madridin gerisində 2-ci olmuşdu. Juventus isə c qrupunda 5 qələbə və səfərdə Rapid wienlə 1-1 qalaraq 1-ci olmuşdu. Yeri gəlmişkən, fənərbağçanın Manchester unitedi elvir boliçin qoluyla 1-0 məğlub etdiyi həmin o məşhur oyun da bu qrupda baş vermişdi. Bununla da Unitedin Avrokubok oyunlarında Old Trafforddakı 40 illik məğlubiyyətsizlik seriyası başa çatmışdı.
4/1-də dortmund 1996-cı ilin Fransa çempionu və öz qrupunu 1-ci bitirən Auxerre-i rahatlıqla 3-1 və 0-1 hesabı ilə keçir. Yuventus da nisbətən rahat rəqib olan norveçin rosenborg klubunu 1-1 və 2-0 la keçir. ( deyirəm dönəmin çempionatlarına baxe. İndi nəinki Rosenborgu və Auxerre-i hətta o dövrün güclü Hollandiya klublarını da 8/1-də görmək çətin məsələdi. Türklər demiş makas çox açılıb.) yarımfinalda borussiya Manchester unitedi hər iki oyunda da 1-0 məğlub edir. Maraqlıdı ki, bu matçlar 2024 sezonunun psg ilə olan oyunlarının kopyasıdı. Juventus 1996-cı ilin finalında qalib gəldiyi Ajaxı 1-2 və 4-1 hesabı ilə darmadağın edir. Bu arada Ajax da 1994-95 çempionlar liqası çempionu idi. İzlədiyim ən yaxşı Ajax komandalarından biri idi. Milanı həm öz qruplarında 2 dəfə, həm də finalda keçmişdilər. Z kuşağı nə var bunda? Milan onsuzda zəifdi desə də, söhbət əfsanə milandan gedir.
Və 28 may 1997. Bavariyanın keçmiş evi Münhen olimpiya stadionu. Möllerin, kohlerin, riedlenin, chapuisatın və baş məşqçi ottmar hitzfeldin dortmundu deşamın, zidanın, vierinin, Del pieronun və əfsanəvi baş məşqçi, bundan 9 il sonra İtaliya milli komandasına dünya çempionluğu qazandıran marçello lippinin yuventusuna qarşı. Əlbəttə ki, keçən ilin çempionu Yuventus favorit idi. Amma 29-cu və 34-cü dəqiqədə euro 1996-da ingiltərənin xəyallarını puç edən Karl heinz riedle səhnəyə çıxdı. Yuventus şok olmuşdu. 1-ci dövrə belə bitdi. 2-ci dövrədə isə nələr oldu nələr. Zidanın dirəkdən dönən topu, vierinin əl ucbatından sayılmayan qolu və del pieronun əla daban qolu. Hesab 2-1 olmuşdu. Amma 70-ci dəqiqədə Chapuisatın əvəzinə meydana daxil olan və bütün karyerasını yalnız Borussiya dortmunda fəda edən Lars Ricken abimiz oyuna girdi. Və girəndən 16 saniyə sonra çempionlar liqası finallarının bəlkə də ən yaxşı qolunu vurdu. Yuventusun qapıçısı peruzzi çox öndə dayanırdı oyunlarda. Bunu görən möller pası Rickenə verir və Ricken xarüqə yaradır. 20 dəqiqə sonra isə oyun bitir. Və dortmund tarixinin ilk çl finalında qalib olur. Haşiyəyə çıxım: 2013-də bavariyaya uduzan dortmund da pis komanda deyildi. Sadəcə bəxtləri gətirmədi. Bu il isə Real madridlə işləri çox çətin olacaq. Çempionluq xəyaldır. 27 il öncə də xəyal idi amma bacardılar. Görək bu il necə olacaq.

Əfsanəvi fosforlu sarı forması ilə Dortmund komandası


Həmin o məşhur vuruş



Seremoniya





Bu da türkçə icmal

https://www.dailymotion.com/video/x60fuiv

+41206

avatar Son illərin ən "xod" gedən qol saatı. Ölkəmiz standartları üçün baha olsa da 1000 dollardan ucuz olduğu üçün birinci dünya ölkələrində "affordable" seqmentinə daxil olur.


Tissot, saatın dizaynının 70-ci illərdə satdığı tissot seastar modelindən götürüldüyünü deyir.

Amma həmin seastar modelinin dizaynının da Audemars Piguet royal oak-dan ilhamlandığını hər kəs yaxşı bilir.

Saatın bilərziyi royal oak-da olduğu kimi inteqrasiya olunmuş bilərzikdi. Yəni bilərziyin saatın gövdəsinə birləşən birinci parçası gövdəyə inteqrasiya olununub və tam qatlanmır.

Elə bu səbəbdən də saatın ayaqdan-ayağa (lug to lug) uzunluğu xeyli böyükdü. Belə olan halda qol ölçünüz incədisə saatın bilərziyi qolunuzdan kənara "daşır".

Normalda 42-43 mmlik saatları rahatlıqla taxan mənim belə biləyimdə 40 mmlik versiyası böyük görünürdü. Ona görə alarkən taxıb yoxlamaq lazımdı.
Kvars versiyada sferblat sadə dizayndadı. Xəfif sunburst effekti var.

Mexaniki versiyada isə vafli dizaynına sahibdi

Saatla bağlı ən böyük müzakirə mövsuzu içindəki mexanizmdir. Powermatic 80 mexanizmi 80 saat enerji rezervi versə də mexanizmin bəzi detallarının plastik olması fikir ayrılığına səbəb olub. Bəziləri plastik detalların metal detallar kimi bir-birinə sürtünərkən yeyilmədiyini və buna görə uzunömürlü olduğunu deyir. Bəziləri də plastik detalların aztapılan olduğu üçün saatın təmirinin çox çətin olduğunu deyir.
Saatın populyar olmasına görə tonla fərqli rəngi və versiyası mövcuddu.
35 və 40 mm-lik kvars versiya

35 və 40 mm-lik mexaniki versiya

42 mm-lik mexaniki xronoqraf versiya


Və ən bərbad versiya olan digital versiya


Alternativi üçün (baxma: citizen tsuyosa)

+43181

avatar 1936-cı ildə qurulmuş olub 1999-cu ildən etibarən luxottica'nın tərkibinə alınan, Verdiyin pulun son qəpiyinə kimi layiq olan,
aviator wayfarer clubmaster seriaları ilə məşhurlaşmış amerika mərkəzli eynək şirkəti. bütün təbəqələrdən olan insanlarçün əlçatan olan azsaylı brendlərdən biridir. Bir milyarderin də gözündə görmək mümkündür, orta gəlirli insanın da.

Materialının premiumluğunu əlinə aldığın andaca hiss edilir. möhkəm, dözümlü olmasına baxmayaraq yüngül və keyfiyyətli materialdan olması sayəsində burunun üstündə gözəçarpan izlər qoymur və eynək taxdığını belə unutdurur adama. Lensləri modeldən asılı olaraq polikarbonat və ya mineral şüşədir. Onsuz da yetəri qədər pul verilir deyə, məncə, bir azca artıq ödəyib mineral şüşə olanı almaq daha məntiqlidir.

Almaq istəyənlər üçün texniki 1-2 detala deyinim. Yəqin ki, eynək taxan hər kəs "50/22/150" tipli yazıların çərçivə ölçüsü, burun hissənin genişliyi və sap uzunluğunu bildirdiyindən agahdır. Deyildisə də, artıq öyrənmiş oldu. ray-ban Modellərinə göz atarkən əlavə olaraq, əksər hallarda "g15" yazısını görmək mümkündür. G15 ray-ban'in 1937-dən bu yana istehsal etdiyi ən əsas şüşəsidir. G15-lə bərabər "b15" yazısını da görmək mümkündür. Bu kodlar şüşənin kodlarıdır. "g" hərfi "green", "b" hərfi "brown" sözündən gəlir, şüşənin rəngini bildirir. "15" rəqəmi isə lenslərin filter göstəricisidir. işığın 85%-ni bloklayıb 15%-ni buraxdığını göstərir. Təbii ki, bunlar standart (yəni sadəcə uv qorumalı) lenslərə aiddir, polarizə lenslərdə durum dəyişir.

Polarizənin də nə olduğunu bilməyənlər üçün qısaca izah edim. Polarizə qat gözün yorulmaması və daha aydın görüş üçün istifadə olunur. Ən əsas özəlliyi rəngləri daha kontrastlı, daha canlı verməsi və ən əsası da, yansımaları önləməsidir.

Yansıma deyərkən işığın qışda qarın, buzun, yayda asfaltın, maşınların, suyun üzərində yaratdığı bütün növ üfüqi olan parıltıları nəzərdə tutulur. Düzü, yuxarıdakı şəkildə bir az şişirdilib, ancaq məntiqi başa düşmək üçün yetərlidir. Bu arada, diqqət etdinizsə, bir əvvəlki cümlədə "üfüqi" sözünə xüsusi vurğu etdim. Çünki şaquli olan(məsələn, yandan və ya binaların şüşələrindən gələn) parıltıları önləmir. Əslində, polarizənin niyə belə işlədiyinin məntiqini mən də tam dəqiq bilmirəm* biri çıxıb bu barədə entri yazsa, əla olardı . Ancaq müqayisə olaraq fotoqrafiyadan anlayışlı şəxslərə polarizə lens filterləri üzərindən başa sala bilərəm. İstifadə edənlər bilir ki, bu filterlər lensin önünə taxılanda təkər kimi 360 dərəcə döndürmək olur. Duruma uyğun olaraq onu fırladıb fotosu çəkiləcək yeri polarizə edirik. Lakin gün eynəklərində şüşənin üzərinə əlavə vasitə taxılmayıb birbaşa olaraq şüşənin özünə çəkildiyindən sadəcə müəyyən limitli bir bucaq altında olan parıltıları önləyir. işığı yansıdan və gözü yoracaq olan parıltılar əksər hallarda qar, buz, qızmar günəş altındakı asfalt, maşınların və suların səthləridir, hansılar ki, yerə üfüqi şəkildə paraleldir, ona görə də eynəklərdə şaquli yox, üfüqi işığın qarşısını alacaq formada polarizə qat çəkilir. * nəsə elə bil çox qəliz oldu

Bir ray-ban Eynəyi seçərkən onun polarizə olub-olmamasını anlamaq isə çox bəsitdir. Bütün Ray-ban eynəklərinin sağ (öndən baxanda sol) şüşəsinin küncündə marka adı kimi "ray-ban" yazısı olur. Əgər eynək polarizədirsə, marka adının yanına bir də "p" hərfi qeyd olunur

və şüşənin üstündə standart olaraq "g-15" stikeri deyil də, "polarized" yazılı sticker olur.

Eyni zamanda kodlama olaraq da eynəyin sol sapının içərisində ən sonda rəqəm və "p" hərfi ilə işarələnir. Misalçün öz eynəyimdəki kod:

Eynəyin qutusunun içərisində çıxan təlimatda sapdakı son 2 rəqəm və hərfin eynəyin günəş radiasiyasına qarşı nə dərəcədə qorunma təmin etdiyini bildirdiyi qeyd oıunub:
0 - çox zəif
1 - zəif
2 - orta
3 - yüksək
4 - çox yüksək

"n" hərfi "normal", "p" hərfi də dediyimiz kimi "polarized" anlamına gəlir.

Reddit'dən tutmuş quora'ya, ordan da üzü türk forumlarına qədər saysız-hesabsız başlıq açılaraq soruşulan, hətta bakıdakı rəsmi satış yerlərində belə cavabı tam əminliklə verilə bilməyən bir suala tam rəsmi bir cavab vermiş olum. Məsələ belədir ki, insanlar eynək alarkən "uv400 yoxsa polarized?" seçiminə düşürlər. Hər zaman da sual yaranır ki, "görəsən, polarizə eynəklər həm də uv400-dür?". Özüm keçən ay araşdırma edəndə dəqiq cavab tapmadığım üçün şirkətin amerikadakı müştəri xidmətlərinə mail yazdım. Sağ olsunlar, gün ərzində də cavabladılar və buradan elan edirəm mən də -*
"bütün ray-ban eynəklər uv400 qorumalı şüşəyə sahibdir. mavi işığın böyük çoxluğunu, uv-a və uv-b kimi zərərli şüaların isə 100%-nin qarşısını alırlar. yəni polarizə olan ray-ban'lar həm də uv400-dür. Lakin özlərinin qeyd etdiyi bir əmmanı da deyim. Polarizə olan ray-ban eynəklər g-15 (və ya b-15) kodlu şüşəyə sahib olduqları deyilsə də, "texniki olaraq" 15 sayılmırlar. Çünki mail'də qeyd olunmuşdu ki polarizə olduğundan bu şüşə normal işığın 89%-ni bloklayır və 11%-ni keçirir. Bu da "texniki olaraq" şüşənin g-15 deyil də g-11 olmasına gətirib çıxarır.

Son olaraq, ümumən gün eynəyi almaq istəyənlərə eynəksiz gəzəndə gözləri sulanan biri kimi mənim tövsiyəm o olardı ki, mütləq şəkildə polarizə olan eynək alsınlar* polarizə ray-ban üçün əlavə 50$ ödəməlisiniz . Xüsusilə də maşın sürənlər, uzun yola çıxanlar üçün həyat qurtaran şeydir polarizə eynək. Çünki mən özüm sadəcə uv400 olan eynək taxanda davamlı şəkildə "eynəyin də var, niyə gözlərini qıyırsan?" deyirdilər. Bunu istifadə edəndən sonra anladım ki, problem polarizə olmamasında imiş: o yansımalar gözümü qamaşdırırmış. Həmçinin, 200, 300, 500 - hər nə qədərdirsə, pula qıyın, mütləq şəkildə eynək işinin içində olan markaları alın. Ray-ban olmasın, olsun persol, oakley, tom ford, prada və s. Əsas odur güvənilir brend olsun. Həm də ki, yazıda qeyd etdiyim 85-89% işığı bloklamaq məsələsi də gözünüzü qorxuzmasın. İllər Əvvəl 50-60 manatlıq poddelka eynək taxırdım, hansı ki bildiyin adi qara plastik idi, "gün eynəyi" adı altında qaraldırdı hər yeri. Kiminsə axşam vaxtı gün eynəyi taxdığını görəndə də qəribsəyirdim ki, kor kimi heç yeri görmədiyi halda bu niyə gözündən çıxarmayıb? Dünən başıma gələn bir hadisədən sonra indi anlayıram o insanları. Dünən axşam şəhərdə dostumla qarşılaşanda "hava qaralıb, gün eynəyi niyə taxmısan?" deyəndə ayıldım ki, eynəyimi dəyişməmişəm, gözümdə qalıb. İnsan kağız üstündə "89% işığı bloklayır" cümləsini görəndə elə bilir ki, hər yeri zil qaranlıq edəcək. Di gəl ki, digər şəffaf eynəyimdən tək fərqi ətrafı cüzi bir yaşıl filterlə göstərməsidir, hansı ki buna rəğmən əşyaların rənglərində və tonlarında bir qram dəyişiklik yoxdur, necədirlərsə elə də görünürlər. Amma bununla belə günəş və ümumiyyətlə, digər işıqlar insanın gözünü bir qram da yormur* türklər demiş, ohh, dünya varmış. İndi oturub illərdir niyə ağıl edib düz-əməlli bir gün eynəyi almayıb gözlərimə əziyyət vermişəm deyə heyifsilənirəm.

Yekun olaraq, Ortalıqda həddindən çox geydirmə ray-ban var. Əvvəllər original ilə fake arasındakı fərqi lazer ilə şüşəyə qazınmış "rb" loqosundan, kodlardan və s şeylərdən anlamaq asan idi, amma indi elə fake ray-ban'lar var ki, heç illərin optikaçısı belə ayırd edə bilmir hansı originaldı, hansı fake. Yuxarıda bir yazar hər gələnin gözündə ray-ban olduğunu deyib, ancaq demək olar 90%-i fake ray-ban'dır. Odur ki, rəsmi satış nöqtələrindən almaq lazımdır. Bakıda occi və 28 mall'dakı sunglasshut mağazalarını məsləhət görürəm. Əsas da sunglasshut. Çünki ray-ban şirkəti luxottica'nın tərkibindədir və sunglasshut da luxottica qrupun məhsullarını satan ən əsas mağazadır. Türkiyədən alınacaqsa, atasun optik və elə ordakı sunglasshut məsləhətdir. Amma məncə, ən yaxşısı ya amazon'da rəsmi ray-ban mağazından və ya elə sırf ray-ban'ın öz saytından almaq ən yaxşıdır. 10-15 gün gözlə, amma ən azından için rahat olsun ki, tamamilə original, keyfiyyətli və ömürlük bir eynək almış olacaqsan. Həm də ki, öz saytında digər yerlərdə olmayan hər cürə "option"ları görmək mümkündür. İstədiyin kimi çərçivə, şüşə rəngini, polarizə olub-olmamasını, hətta üzərinə lazerlə söz yazılmasını belə seçmək olur. Şəxsi zövqümcə elə ən yaxşısı, wayfarer modelini almaqdır. 70 illik klassikləşmiş dizayn elədir ki, hər tip üz quruluşuna, hətta eynək yaraşmayan insanlara belə yaraşır. Əslində, wayfarer özü öz içərisində "classic/ ease/ new/ folding/ mega" olaraq 5 tipə bölünür. Entri yetəri qədər uzun olduğundan model fərqlərinə girib daha da uzatmaq istəmədim. 2 ay elə didik-didik araşdırma elədim ki, bildiyin satış mütəxəssisinə çevrilmişəm :d. Odur ki, almaq fikrinə düşən olsa, heç çəkinmədən mesaj qutumu yaşıllandıra bilər, əlimdən gələn hər köməyi edə bilərəm.

+4785

dənizdə iki qayıq təsəvvür edin. bir birindən yarım metrə yaxın məsafədə dayanan iki qayıq. bir müddət sonra qayıqlar dalğaların təsirilə bir birlərinə yaxınlaşacaqlar, yaxınlaşacaqlar.. bunu niyə yazdım? casimir effektini açıqlamaq üçün. 1948 ci ildə philips araşdırma institutunda çalışan hendrik casimir adlı fizik bu fenomenin əsasını qoymuşdur. deməli içində heç bir molekul, atom olmayan vakuma, bir sözlə boşluğa bir birinə çox yaxın iki lövhə qoyaq. (aralarında sadəcə millimetr qədər məsafə olsun) ; bu lövhələrin həm arasında həm də xaricində virtual zərrəcik dediyimiz zərrəciklər mövcuddur ancaq təbii ki xaricində olanların sayı daha çoxdur. bu da lövhələrin xaricində virtual zərrəciklərin lövhələrin arasına sızmasına yol açır. beləliklı lövhələrin arasındakı boşluq, xaricdən negativ enerji çəkir. negativ enerji itələmə təbiətli olur ancaq ümumi enerji həmişə sabit olduğu üçün lövhələrin arasında pozitiv enerji yaranır. (tarazlıq üçün) ; pozitiv enerji qravitasiya qüvvəsidi və neqativ enerjinin əksinə lövhələri bir birinə çəkir, bir birlərinə yaxınlaşdırır. bir sözlə boşluqda qoyulmuş və aralarında heç bir maddə zərrəciyi olmayan iki lövhə müəyyən vaxt ərzində bir birinə yaxınlaşır. bu hadisəni fenomenin banisi olan fizik hendrik casimerin şərəfinə casimir effekti adlandırırlar.

+46396

avatar Serie a tarixinin ən gözlənilməz sonla başa çatan sezonu. Ümumiyyətlə bu sezon bir çoxlarına görə "serie a-nın serie a olduğu illər" ifadəsinin ilk ilidir. Amma real yanaşsaq 1982-83 sezonundan, yəni Michel Platininin Yuventusa transferindən sonra hər şey möhtəşəm olmağa başlayır. Zatən Yuventusda Gaetano Scirea, Antonio cabrini, Marco Tardelli, ən yaxşı çempion ola bilməyən komanda olan 1982 Braziliyasını ağlar qoyan Paolo Rossi və gəlmiş keçmiş ən yaxşı qapıçılar siyahısında mənə görə ilk 3-lükdə olan Dino Zoff da var idi. Platini gələndən sonra olur konfet.
Amma gələk bu sezona. Əsas Komandaların vəziyyətini ayrı-ayrı yazmağa çalışacam.
Yuventus keçən sezonu çempion olaraq bitirmiş və ümumilikdə 21 çempionluğa çatmışdı. Yayda lazionun super ulduzu Bruno giordano ilə razılığa gəlsələr də, bruno sonradan astronomik maaş tələb edir və iş pozulur. Zatən bu sezon lazio da serie b-yə düşür. Bruno da növbəti sezon Napoliyə keçir. Amma bu sezon yuventusun işləri yaxşı getmir və ilk 5-likdən kənarda qalırlar. Buna baxmayaraq komandanın ulduzu olan və 1984-də Fransa ilə Avropa çempionu olmuş Platini 18 qolla sezonun bombardiri olur. Serie a-dan əli üzülən Yuventus fikrini çempionlar liqasının keçmiş adı olan Çempion klublar kuboku turnirinə verir. Heysel faciəsinin baş verdiyi finalda məhz Platininin penaltisi nəticəsində Liverpool üzərində qələbə ilə Avropanın böyüyü olurlar.
Sezonun Daha bir önəmli hadisəsi isə tarixin ən yaxşı oyunçusunun Barcelonadan Napoliyə transfer olunması idi. Bəziləri Maradonanın Barcelonada istəniləni vermədiyini düşünərək onun kaprizli olduğunu bildirir. Amma Barcelona - Maradona məsələsi tamam başqa söhbət mövzusudur. Çoxları Napolinin çempion olmağını gözləsələr də bu 3 il sonra baş verir. Komandanın ən yaxşısı Maradona olsa da təkbaşına Napolini çempion etməsi imkansız idi. Ətrafında yaxşı oyunçular yığılandan sonra o, tarix boyu şimallılar tərəfindən lağ edilən və ələ salınan Neapolu 2 dəfə İtaliyanın böyüyü etməyi bacarır.
Fiorentina isə 82 Braziliyasının əfsanə kapitanı və karyerasında sadəcə 1 sezon Avropada oynayan Socratesi transfer edir. Amma matçlarda istəniləni verə bilmir, məşq üsullarını bəyənmir, həddindən artıq siqaret çəkir və içki içir, məşqçilərlə dalaşır və sezon sonunda Braziliyaya qayıdır.
Roma 1982-83 sezonunu çempion bitirəndən sonra 1984 Çkk turnirində liverpoola penaltilər seriyası nəticəsində məğlub olur. Romanın əsas ulduzlarından biri yenə 82 Braziliyasının oyunçusu olan Falcao idi. Onun çkk finalında penaltini vurmaqdan imtina etməsi, sol dizindən zədələnməsi, komandanın onun üçün həddən artıq pul xərcləməsi Falcaonun da sezon sonunda Braziliyaya qayıtması ilə nəticələnir.
Demək olar ki, sezonun ən yaxşı heyətlərindən birinə sahib olan İnter isə o qədər yaxşı nəticələr əldə etmir və sonda 3-cü olur. Milan da eynilə qənaətbəxş çıxış etmir və sezonu 5-ci bitirir.
Gələk Çempion Hellas Veronaya. Bu hadisəni yalnız 2016-cı ildəki Leicester city çempionluğu ilə müqayisə eləmək olar. Belə nağıllar məncə bir də olmayacaq. Zatən Veronanın ilk və tək çempionluğudu. Bu "balaca" klubun çempionluğunda əsas rollar yayda transfer edilən alman Hans Peter briegel və danimarkalı preben elkjaer ilə birlikdə oyunun sistemini onların üzərinə quran baş məşqçi osvaldo Bagnoli olur. Qapıda da garella əfsanələr yaradır, amma sezon sonunda çempion olmaq üçün sağa sola pul xərcləyən (təbii ki, bunda siciliya mafiyasının da rolu böyükdür) Napoliyə keçir. Komandanın əsas qol maşını guiseppe Galderisi olur və ümumilikdə 11 qol vurur. Hellas verona ilk turda maradonalı Napolini 3-1 məğlub edir. Yuventusu ilk dövrədə 2-0, Romanı isə 1-0 la keçirlər. 2ci dövrədə isə hər ikisi ilə heç-heçə edirlər. İnter və milanla isə hər iki dövrədə matçlar heç-heçə bitir. Verona sezon boyunca sadəcə 2 dəfə məğlub olur. 15-ci turda avellinoya 2-1, 25-ci turda Torinoya 1-2. Ki Torino da bu sezonu əla keçirib sonda 2-ci olur. Ümumilikdə verona 30 oyuna (15 qələbə, 13 heç-heçə və 2 məğlubiyyət) 43 xal toplayır. 29 tur lider olurlar. Sadəcə 16-cı turda İnter 1 həftəlik lider olur. O dərəcədə əzmkar oynayırlar. Coppa Italiada isə 4/1-də İnterə uduzurlar. İnter yarımfinalda Milana, milan isə finalda Sampdoriaya məğlub olur.
Bir haşiyəyə də çıxmasam olmaz. Serie a tarixində məhz bu sezon bir ilk gerçəkləşir və bu sezondan sonra bir daha bunu etmirlər. Bura kimi hansı hakimin hansı oyunu idarə edəcəyi 3-5 gün qabaqcadan müəyyən olunurdu. Amma bu mövsüm məhz oyun günü püşk ilə hakimlər təyin edilir. Və Hellas verona çempion olur. Və bir daha bu üsul təkrarlanmır. Və verona kimi "balaca" komandalar bir daha çempion ola bilmir. İf you know, you know.
Son olaraq fantastik mövsümün ilk 5-liyi və bəzi səhnələr:

















+50350

avatar
Alternative rock və funk rock janrlarında olan los angeles originli qrup. Qurucu üzvləri anthony kiedis, flea , hilell slovak. Flea kiedis və sonraları hilell ilə ilk dəfə qarşılaşmalarını, uşaqlıq və yeniyetməliyi dövrlərini əhatə edən memuarında ilk görüşdə eşq və ömürlərinin axırına kimi fırlanacağı bir dostluq kimi qeyd edib. Flea özü də eşitməyənlər üçün dünyanın ən yaxşı bass gitaraçılarında biridi. Fear qrupunda olarkən aşırı sürətlə çalma stilinə funk elementi ilə birləşdirib, indilərdə ikonik hala gəlmiş stilini yaradıb. Hardcore punk ilə funk kimi janrın birləşməyindən yarandığını deyib özü bir neçə interviyuda.
Məşhur john frusciante isə qrupa 88 də hilell overdosdan öləndən sonra qoşular, hansı ki idealarından olan flea ilə çalmaq fürsətini tapır 17,18 yaşlarında. Elə bu aralarda qrupun indiki drummer i chad smith də qoşulur. Bu vaxtdan sonra qrupun səsində overall improvement hiss olunur. Mother's milk albomundan sonra bu dörtlünün ikinci cəhdi olan blood sugar sex magik qrupun ən yaxşı albomu idi, elə cə də funk janrında olan ən yaxşı bir neçə sayıla biləcək keyfiyyət də idi. Albomun documentary sə də var funky monks adlı, yutubda var. Documentary frusciantenin boş yapması ilə başlıyır, sonra kiedis albomu record elədikləri evin tarixi barədə danışır, jimi burda kimisə sikibmiş(deyəsən zarafat edir), bitlz ilk dəfə lsd albmış zad. Deyəsən arada mənim albomdan favorit trackim olan suck my kiss mahnısını çalırlar. Kiedisin bu vaxtlarını həqiqətən bəyənirəm, çox enerjik bir yerdən ifa edir, rap tərzi vokalı çox gözəl oturur rhcp sounduna, indilərdə və mənim kimi hamının tanımağa başladığı alternativ rock tərzində olan vokalı isə o qədər cəzb eləmir məni, hər nəqədr melodiya olaraq həmin illər olaraq vokalını inkişaf elətdirsə də.
Bu keçid deyəsən frusciantenin qrupdan ilk dəfə çıxmağı ilə əlaqəlidi(blood sugar sex magikdən sonra), sonra gələn albomlar ən məşhur olan californication hər nə qədər bəzi funk elementləri olsa da əsasən alternativ rock idi və böyük ekonomik uğur idi, bilmirəm bu keçidə görə fruscianteyə həmiş biraz qıcıq olmuşam, həm biraz öz solo işlərində art rock, alternativ rock tərzi musiqi ifa eləməyi ilə həm də sound olaraq ən ön planda gitara olduğunu görə ola bilər. Ancaq qrup olaraq ümumi verdikləri qərardır bunu qəbul eləməliyik. Məncə hər şey rick rubinin günahıdır, kiedis xiyarına under the bridgei in indiyə kimi yazdığı ən yaxşı mahnı olduğunu deməsəydi stadium arcadium albomunda 2 saat eyni düstur ilə qulağımızı sikməzdilər. Əslində həmin albom da və bu stildəki başqa albomları da gözəldir ancaq mən daha çox experimentation eləməylərini istəyərdim. Talant olaraq baxsaq super qrup saymaq olar hamısı öz instrumentində əfsanə sayıla bilər. Kiedisin funk vaxtlarında olan vokalını da bəyənirəm hətta. Qrupda onsuz flea və john pəltəydi normal oxuya bilən bir kiedis di. Zarafat oyana johnun back vocalı sağlamdı hətta kurt in lounge act mahnısını ifa eləmişdi haradasa belə səsi də yaxşıdır, pəltəkliyi itir oxuyanda. Sola işlərində də həmçinin yaxşıdır
https://youtu.be/CgR0eOOs1OY?si=I5JnCbmX9cEiwS_4

Qrupun bundan başqa ən bəyəndiyim tərəfi jimi hendrix fanları olmağıdır. Fleanın qolunda jimi tatosu var, johnun da bir iki canlı solo performansında açıq təsirləndiyini hiss eləmişdim bundan başqa inyerviyularında nə qədər böyük fanı olduğunu demişdi. Hətta bir neçə jimi hendrix mahnısı da ida ediblər, crosstown traffix, castle made of sand, little mis lover, fire men bilenlerdi.

+38940

avatar 1927-1989 ci illər arası fixed calendar adlı təqvimdən istifadə edən şirkət. təqvimin özəlliyi hər ayın 28 gün çəkməsi, hər ayda 4 həftə olması və 1 ildə 13 ay olması idi. artan günlər isə ilin sonuna əlavə edilirdi. təqvimdə hər ayın birinci günü bazar ikinci günü bazar ertəsi kimi davam edirdi. təqvimin ortaya çıxması isə 1894 cü ilə aid edilir. təqvim dəmir yollarında işləyən moses cotsworth adlı şəxsin adı ilə bağlıdır. 1920 ci illərə qədər dəmir yollarında iş planı hazırlanarkən aktiv şəkildə istifadə edilmişdi. kodak bu təqvimə yenidən ''diriltiyindən'' təqvimin adı kodakla birgə çəkilir.


+19588

fərdin özü-özünü maarifləndirməsi, təlim etdirməsi, müəyyən sahələrdə inkişaf etdirməsi, biliyini artdırması, beynini gücləndirməsi.
hərənin öz həyat tərzi, yaşama anlayışı var. hərənin öz doğruları var. və mütləq doğru yoxdur. birdən çox doğru, birdən çox yaşam tərzi var. və hərəsi ayrı gözəldir. bir hissəsi daha gözəl və daha pis ola bilər. amma yenə də yaxşıların arasında ən yaxşısı yoxdur. necə ki barcelonada yaşamaq ayrı, san franciscoda yaşamaq ayrı gözəldir. həyat tərzləri də bir biri ilə müqayisə edilə bilməz. bir çox şey nisbidir. mütləq doğru yoxdur. bu ayrı yazının mövzusudur, sonra deyiniləcəkdir. istənilən yazılmış fikir sadəcə bir insanın içində sahib olduğu birdən çox kimliyin sadəcə bir üzünün səsləridir. hər insanın öz həyat tərzi, həyata baxışı, doğruları olduğu kimi, hər insan özü özündə də birdən çox bir birinə tərs gələ biləcək doğruları birləşdirir. koqnitiv dissonans nəzəriyyəsi demişdik buna. bir birinə tərs həqiqətlərin bir beyində birləşməsi. olduqca normaldır. qısaca; özünüzü inkişaf etdirməyə məcbur deyilsiniz, bir canlı kimi gəldiyiniz bu dünyaya, bir canlı kimi, bir bitki kimi də vəda deyib gedə bilərsiniz. vaxtınızı və həyatınızı necə işlətmək istəyəcəyiniz tamamilə sizin qərarınızdır və verdiyiniz qərarı başqaları sevməsə belə, əgər siz bunu istəyirsinizsə vəssalam. başqa sözə ehtiyac yoxdur. ama, istəyirsinizsə. bundan əminsiniz? sahib olduğunuz çox qısa həyatı yataraq keçirə bilərsiniz, bir avaranın həyatını yaşayaraq da keçirə bilərsiniz, avaralar arasındakı ən yaxşı avara həyatını da keçirə bilərsiniz, bir rock ulduzunun həyatını da yaşaya bilərsiniz, bir elm adamının, bir sənətkarın, bütün həyatınızı pul uğruna da yaşaya bilərsiniz, fahişə olaraq da, dağlarda yaşayan bir dərviş kimi, bir buddist kimi, bir bürokrat kimi, argentina da meşəlik ərazidə at saxlayaraq da keçirə bilərsiniz həyatınızı, və ya harda olur olsun bir evdə yaşayıb evdən çıxmayaraq kitablar, romanlar yazaraq da keçirə bilərsiniz həyatınızı, *zen* təlimlərini həyatının ortasına qoyub elə yaşaya bilər bir kimsə, və ya hippi ruhlu və.s bitməz tükənməz bilməyən sayda həyatlardan birini və ya sığdıra bildiyiniz qədərini yaşaya bilərsiniz və "mütləq doğru"nun axtarışında olmadan yaşaya bilərsiniz çünki o yoxdur, ən yaxşı həyat tərzi yoxdur. təəssüf ki yoxdur və ya yaxşı ki yoxdur. azad iradəni ortaya çıxaran da budur. şahmatdakı növbəti addım kimi, hansı istiqamətə getmək istəyirsiniz? ümumiyyətlə getmək istəyirsiniz? zira təslim olma şansınız (intihar) həmişə əlinizin altındadır. və sizin ən təbii haqqınızdır.
bütün yazılmış yazılar, bu da daxil, sadəcə bir insanın sahib olduğu bir neçə şəxsiyyətdən birinin və ya bir neçəsinin toplam doğrularıdır. başqa həyatlar üzərində heç bir iddiaları yoxdur və ya var. bir insanın həyatının müəyyən bir dövründə sahib olmuş olduğu düşüncələr toplusudur, əvvəli və sonrası fərqli ola bilər. normaldır. yaşamaq üçün birdən çox yol var. dolu dolu yaşamaq istəyən, həyatına birdən çox yaşam tərzini sığıdırmaq istəyə bilər. fərdi inkişaf bir məcburiyyət deyil. insan bir su kimi də yaşamaq istəyə bilər. rahatına düşkün olaraq da, yatağının içində də keçirə bilər bütün ömrünü.
yeniyetmə vaxtlarımda sevdiyim bir söz var idi, bukovskinin, "bizi öyrəştirdi əclaflar, heç bir şey etmədən dayananda özümü günahkar hiss edirəm", zamanın kapitalizminə vurğu edir zənnimcə. ancaq yenədə bir çox mənaya yozula bilər. yeniyetmə ikən, özümü inkişaf etdirməm lazım olduğunu hiss edir ancaq boş boş fırlanmaq daha rahatladıcı gəlirdi mənə. və təbii ki bukovski kimi yazarların bu sözlərindən ilhamlanıb avara həyat tərzini gözümdə yüksəldirdim digər bir çox yeniyetmə kimi. doğru və ya səhv olduğunu vurğulamıram, doğru və ya səhv deyildi. beyini yemləmək istəmək və ya istəməmək bir seçimdir. sadəcə bir seçim. bu yazı, beyni yemləməyi təmsil edir məsələn. başqa bir yazı etməyə bilər.
yeniyetməliyi sancılı, yaxşı və ya pis bir formada yavaş yavaş keçirərkən, beyin inkişafını sürətli bir şəkildə davam etdirir. fərdin vərdişləri onu ələ keçirərək onunla bütünləşməyə başlayır. aristotelin çox gözəl bir sözü var hansı ki çoxları lazım olması gərəkən diqqəti yetirmir bu sözə: "biz təkrarlı olaraq nə ediriksə oyuq. mükəmməlik, buna görə də, act deyil, vərdişdir". başqa bir deyişlə üstad belə deyir "*sən, sənin vərdişlərinsən*". sən, vərdişlərinin bütünüsən. beyninə nələri öyrətmisənsə, sən osan. bir qadının məsələn, əsas məqsədi seksi görülməkdən ibarətdirsə, vaxtını buna israf edibsə, beynini yemləməyib, beynini şişirməyi seçməyib, bədən nahiyələrini şişiribsə daha seksi görülmək üçün, o odur. və bu onun seçimidir. başqalarının ona taxdığı seks obyekti adına inciməməlidir, zira bu onun seçiminin nəticəsidir. o olmaq üçün sərf edib zamanını. (zaman bir insanın sahib olduğu ən dəyərli möhvumdur)
fərdi inkişaf, beyni maarifləndirməkdir. ən azından bu yazıda, və bu yazının sahibinin dünyasında, başqa bir insan üçün başqa mənaya gələ bilər. fərdi inkişaf birdən çox formada başa düşülə bilinər. günümüz reklam dünyasında insanalara fərdi inkişaf adı ilə təlqin edilən kitablar var, hansı ki liderlik bacarığını öyrədir o kitablar. bu deyil fərdi inkişaf. ən azından bu yazının sahibinin prespektivində. sözlərin mənaları insanlara görə dəyşir. gözü pul hirsi ilə dolmuş bir sistem adamına görə fərdi inkişaf, başqaları üstündə liderlik qurmaq bacarığıdır və ya daha çox pul qazanmaq üçün özünü inkişaf etdirməkdir. dorğu və ya səhv deyil. kiməsə görə doğru kiməsə görə səhvdir. nisbidir. mənim prespektivimdən axmaqcadır. bu yazının məqsədi isə, bu tip bir fərdi inkişaf deyil. fərdi inkişaf kursları belə var, sizə insanlar ilə münasibəti öyrədirlər. bu da deyil fərdi inkişaf. başqaları ilə münasibətdən əvvəl, fərdin münasibətə girə bilməsi gərəkən biri var; beyni, ağlı, zehni, *us*u. fərdin, gözünün üstündə, yemlənməyi dəlicəsinə gözləyən bir varlıq var: beyin. informasiyaya acdır. necə bir informasiya ilə yemlənəcəyi isə fərdin seçimləri nəticəsində ortaya çıxacaq. onu hər şeylə yemləyə bilər, və yemlədikcə ona çevriləcək beyin. fərd pornoqrafiya ilə də yemləyə bilər beynini, video oyunlarla da, elm ilə də. doğru və ya səhv yoxdur. fərqli seçimlər var. çünki beyin, bu yazılanların üçü ilə də və digər sayılmayan sayısız hesabsız fəaliyyət ilə də yemlənə bilər. beyini əyləndirməyin birdən çox yolu var. beyini xoşbəxt edən hormonu olan dopamini bunların hamısı yemləyir. yeni bir informasiya öyrəndiyiniz zaman bunun xoşunuza getməsiniz səbəbi budur. dopamin sadəcə seks əsnasında və ya kokaindən sonra sintezlənmir əlbətdə ki. kiçik bir informasiya belə beyini əyləndirir. beyin acdır.
bir yeniyetməyə məsləhətlər adı altında xəyali olaraq özümün 17 yaşıma bir kitab yazmağı düşünürdüm. ama özüm də daxil bir çox yeniyetmə kitabı ciddiyə almazdı. zira fərdi inkişafın hansı istiqamətdə gedəcəyinin təməl daşları yeniyetməlikdə qoyulur. sancılı bir yeniyetməlik ilə. düşünülməyə zorlanmış və daha da inkişaf etdirilmiş beyin ilə. beyini inkişaf etdirmək deyəndə nəzərdə tutulan, daha çox düşünmə və informasiya daxil edilməsi ilə beyin neyronları və sinapsları aralarındakı əlaqələri artırmaq və böyütməkdir. beyindən istifadə etdikcə böyüyür. necə ki əzələlərin şişmə prispipi daha çox işlədilməsinə bağlıdırsa bu da elə. və eyni ilə əzələdəki kimi, günlük işlər barədə işlətdiyiniz zaman beyni və ya əzələni, normaldan daha artıq bir formada inkişaf etməyəcək. daha çox gücə düşməlidir beyin/əzələ. əzələ üzərindən başa salmağa çalışıram zira gözlə görüldüyü üçün daha anlaşılandır. normadan artıq ağırlığı qaldırdığınız zaman qolunuzdakı əzələlərdə çox kiçik mikroskopik qırılmalar olur, və həmin gün siz yatarkən bədəniniz o qırılmaları daha güclüsü ilə əvəz edir. və növbəti dəfə əzələnizdə daha çox kiçik mikro ipliklər olur, daha güclü olursunuz. beyin də belə. daha çox düşünməyə zorladığınız zaman beyninizi, sinirlər arası əlaqələr daha da güclənir.
həyat qısadır, və hər keçən gün zamanın daha da azalır. hər hansısa bir mövzuda ixtisaslaşmaq istəyə və ya istəməyə bilərsən. ancaq, həyat sadəcə bir mövzuda ixtisaslaşacaq qədər uzundur. bu uzun olmayan həyatda, vaxtını nəyə sərf edəcəyin sənin qərarındır. vaxt qızıldır. onu xərcləyərkən necə xərclədiyinə fikir ver. ilk etmən gərəkən həyatında artıq zaman xərcləyən şeyləri azaltmaq və ya tamamilə bitirməkdir. ən xırda detala qədər. sosial mediada başqalarının həyatını izləyərək keçirəcək qədər uzun deyil həyat məsələn. sən *vaxt öldürmürsən*, o *səni öldürür*. və ya bunu seçmisənsə, o zaman bu sənin seçimindir. daha sonra şikayətlənməməlisən başqa şeylər üçün. çünki sən seçimini etmisən və sahib olduğun vaxtı başqalarının həyatlarını hər gün saatlarla izləyərək öldürmüsən.
modern dünyada insanlara təlqin edilən həyat tərzi daha çox iş həyatı üzərindəndir. *hobi* deyə bir ifadə var məsələn. boş vaxtlarda edilən şeylərə deyilir sistem tərəfindən. əslində isə, sənin hobilərin həyat tərzin olmalıdır. hobbi deməyək, iyrəncləşdirilmiş bir sözdür, vərdiş deyək. məşğuliyyət deyək. kitab oxumaq hobbi deyil, kitab oxumaq məcburiyyətdir, bir yaşam tərzidir. kitab deməyək, oxumaq deyək. fərdi inkişafın əsası oxumaqdan keçir. beyini daha da genişləndirmək. üfüqləri artırmaq. oxumaq, informasiya qəbulu almaq, informasiya əsrində informasiya sadəcə oxunularaq da alınmır təbii ki, oxumaq, izləmək, dinləmək. dayanmadan. yolda ikən belə. bir nöqtədən sonra fərdi inkişaf onsuz da həyat tərzi olacaq o beynin. aydınlandıqca, maarifləndikcə beyin, gözü açıdlıqdan sonra bir beyin. onu dayandıra bilmərsiniz. istəsəniz də dayanmayacaq. tək olduğu vaxtda belə, oxuyacaq, izləyəcək, dinləyəcək bir informasiyası, olmadığı halda belə dayanmadan əvvəl qəbul etdiyi informasiyaları, təcrübələri prossesdən keçirəcək, buna düşüncə deyirik. düşünəcək, və düşündükcə daha da genişləyəcək, böyüyəcək. bir nöqtədən sonra, fərdi inkişaf özünüzü sıxıb davam etdirməyə çalışdığınız bir məşq olmaqdan çıxıb həyat tərzinizə çevriləcək. o bir müddət yeniyetməlikdir. yeniyetməlik sadəcə yaşla bağlı olmaya da bilər. immanuel kantın vurğuladığı kimi aydınlanma beyinin yeniyetməlikdən qurtulmasıdır. bu otuz yaşda da ola bilər. beyin hər zaman aydınlana bilər, təki fərd özünüzü zorlasın. sadəcə yaş artıqca beyinin alışılmışları unutması çətinləşir. bu da bir həqiqətdir. Sapere aude ilə başlayır hər şey, yəni "bilməyə cəsarət et", "öz ağlınla düşünməyə cəsarət et". düşün, sorğula. hər şeyi sorğula. sözün əsl mənasında hər şeyi. öz bədənindən başlaya bilərsən məsələn, beynindən məsələn? nəyin niyə və necə işlədiyi maraqlı deyil? olmalıdır. səni idarə edən beyninin necə işlədiyini öyrənməlisən. necə və niyə. elm üçün məlum olmayan hələ də həddindən artıq nöqtə var beyinin necə işlədiyinə dair. ancaq bilinən qədərini oxumalısan ən azından. sənə məktəbdə öyrədilməyən biologiyanı özün özünə öyrətməlisən. şəxsi-təhsil, ali təhsildən üstündür. şəxsi təhsilin limiti yoxdur. həyat qısa olduğu üçün, etmək istədiklərinin hamısını edə bilmərsən. fərdlər arası fərqlər burda ortaya çıxır və gözəlləşir. bir insan bütün dünya ədəbiyyatını oxuya bilməz. deyək ki onu oxusa, o zaman digər şeylərə vaxtı qalmayacaq. yəni bir fərd özündə bütün hər şeyi birləşdirə bilməz, hələ ki. fərqlər burada ortaya çıxır. hobi deyirdik, hobini sanki bir ekstra şeymiş kimi sunurlar. hansı ki hobi dediyin şey insanın onsuz da etməsi gərəkən şeylərdir. sənət məsələn, sənəti sanki sadəcə sənətkarlara xas bir şeymiş kimi qəbul edirlər. yox, qəttiyyən. bütün insanlar sənətkardır. və bütün insanlar sənətlə məşğul olmalıdır. nədir sənət? hər bir fərdin xəyal gücü və yaradıcılığını ortaya qoyduğu özünü ifadə etmə forması deyilmi sənət? bəs onda? sən insan deyilsənmi? şəkil çəkmək, musiqi ifa etmək, bir şeylər düzəltmək, yazmaq bunlar hər bir fərdin etməsi gərəkən şeylərdir. sənət, insanın həyatı daha yaxşı yaşanılır qılmaq üçün etməyə başladığı bir şeydir. istehsal etməkdir. beyinin bir *output*udur, məhsulu yəni. fərdi inkişaf, bunlarla birlikdə yaşamaqdır, sənətlə və elmlə. fəlsəfə də həmçinin, fəlsəfə xalqdan ayrı bir parça deyil, deyil! fəlsəfə hər bir insanın bir parçasıdır. nədir fəlsəfə? o qədər də qəliz deyil fəlsəfənin tərifi, həqiqətən də sadəcə bir niyə sualı ilə başlayır hər şey. *hərşeyi sorğula*, hakimiyyəti sorğula, evin içində atanı sorğulamaqdan başla. "fəlsəfə insanın hər şeyə olan maraq hissinin bir ifadəsi və dünyada olan hər şeydə zəkasını istifadə edərək bir məntiq axtarmasıdır"- deyib *alan watts*. çox da əla deyib.
insanın formalaşdıran, darıxdığı və ya sıxıldığı anlarda etdiyi şeylər olur həmçinin. asan və rahata qaçır insan bu anlarda, başını qarışdırmaq üçün məsələn açıb oyun oynayır, kimləsə online olaraq söhbət edir və.s o zaman o insanın daha sonra şikayətlənməyə haqqı yoxdur fərdi inkişafındakı əksikliklər barədə. və ya daha sonra hansısa sahədə ixtisaslaşmamış olmasına görə şikayətlənmə haqqı da yoxdur. *comfort zone* deyirlər buna, rahatlıq zonası yəni. ürəyin sıxılanda və ya boş vaxtını keçirdiyin o divan məsələn, pişik kimi yaşayırsan üstündə və birdən gözünü açıb deyirsən on il keçib o divanla. problem deyil, divanda oturaraq da inkişaf edə bilərsən. ancaq divanda oturarkən nə edirsən məsələ odur. saatlarca kimlərinsə həyatını izləyirsən və ya saatlarca video oyun oynayırsansa yox. ancaq saatlarca yeni şeylər öyrənirsən və bundan zövq alırsansa hə. bir kitab nə deməkdir məsələn? bir kitab bir insanın 20-30 illik təcrübəsini sənə 3-4 saatda verə biləcək bir qaynaqdır. bir düşün bunu. və ya bəzi kitablar sənə fərqli mövzularda bütün insanlığın 3.000 ildə topladığı məlumatların bir bütünüdür məsələn. belə bir maraqlı statistika var doğru və ya səhv olması önəmli deyil mahiyyət etibarı ilə çox əyləncəlidir: hansısa bir mövzuda üç kitab oxusan o mövzuda dünyadakı insanların 95%dən daha bilgili olursan. düşün bunu bir. yaxşı yaxşı həzm et.
"həyatın başladığı yer, rahatlıq zonasının (comfort zone) bitdiyi yerdir" kimi sözlər var. bunların çoxunu günümüzdə kapitalist məqsədlərlə axmaqca istifadə edirlər, ancaq o ifadələrə başqa pəncərələrdən baxıb başqa şeylər görə bilər hər insan. günümüzdə motivasiya verici sözləri, videoları və.s bir çox şeyi katpitalist məqsədlərlə daha çox işdə irəli getmək və ya bədən şişirmək üçün istifadə edirlər. siz o sözləri fərdi inkişaf olaraq dərk edə bilərsiniz. aldanmayın. bu barədə itə tök söz var hamısını bura yığıb tökmək mənasızdır. məsələn belə bir söz var, "limandakı gəmi təhlükəsiz yerdədir, ancaq gəmilər bunun üçün deyil". eyni qapıya çıxır mənası. limanda təhlükədən uzaqsınız, rahat zonanızda, ancaq yelkən açmalısınız. təbii ki bu yenə sizin öz seçiminizdir, olduğunuz limanda qocala da bilərsiniz. buradakı yelkən açmaq hər iki mənada, real və mücərrəd mənada başa düşülməlidir. real məna da yəni mümkün olduğu qədər fərqli yerlərə getməli və beyninizi yeni kəşflərə açmalısınız. mücərrəd məna isə düşüncə olaraq yelkən açmaqdan gedir söhbət. çünki düşünmək sancılı bir aktdır, bəzən insan düşünmək istəməyib sadəcə yaşamaq istəyir. bir bitki kimi məsələn. ola bilər. səhv və ya doğru deyil, bir seçimdir.
south park serialında marixuana ilə bağlı çox sevdiyim bir sitat var. düşüncələrimi çox gözəl ifadə edib. atası randy oğlu stana marixuana çəkib çəkməməsi barədə məsləhət verir və deyir link : "marixuana səni darıxdığın/sıxıldığın zaman yaxşı hiss etdirir. hansı ki sən darıxdığın vaxtlarda yeni şeylər öyrənməli, və ya yeni elmi şeylər kəşf etməli ya da yaradıcı bir şeylərlə məşğul olmalısan. əgər marixuana çəksən böyüyəndə bir gün görəssən ki heç bir sahədə bacarıqlı deyilsən." burda söhbət hər gün marixuana çəkib vaxtı əyləncəli sərf etməkdən gedir. bu barədə çox düşünmüşəm. birdən çox həyatım olsa birini sonuna qədər hər gün marixuana çəkməklə keçirərdim. ancaq sadəcə bir həyatımız var və bu bir bəs deyil. bu sitat sadəcə marixuana üçün yox, daha geniş mənalarda da yozula bilər. məsələn onun kimi digər bütün aludəsi olunan şeylər, sosial media aludəçiliyi, video oyunlar, mobil oyunlar və.s dediyim kimi bunlar seçimdir, və hər insan istədiyi kimi yaşaya bilər əlbətdə. ancaq bunu edən insan, fərqində olmalıdır ki daha sonra şikayətlənmə şansı olmayacaq. hər insanın öz qərarıdır necə yaşamaq istəyəcəyi. ama sanki şirkətlərin qərarını yaşayır belə yaşayan insan, oyunlar və sosial media. boşa sərf edilmiş həyatlar. günümüz kapitalist, şirkətlər əsrində bunlardan qorunmağı bacarmalıdır fərd. individual əsrdə yaşayırıq, ancaq insanlar şirkətlərin onlara uyğun gördüyü həyatı yaşayır. nəyi individualdır bunun? fikirlər belə *mainstream*dir. bu başqa yazının mövzusudur.
tək qalmaq fərdi inkişafın böyük bir parçasıdır. tək qala bilmir insanlar, darıxır, kimisə istəyir yanlarında və ya harasa getmək istəyirlər. doyumsuz və acgöz həyatdır bu. biraz özü ilə tək qalmağı bacarmalıdır insan. həyatın boyu yanında olacaq tək insan var o da özünsən. və sən bu insandan qaçırsan həmişə? o zaman get özünü öldür, əks halda qaça bilməyəcəksən. onunla tək qalmağı bacarmalısan. yanında nə bir kitab nə bir kompyuter olmasa belə. tamamilə tək ola bilməlisən. özünün nə iləsə məşğul tutmadan su kimi sakit dur bilməlidir, meditasiya etməlidir. beynini dinləməlisən. varoluş böhranını yaşamalısan özün özünlə. bunu edə bilsən onsuz da, həyatda insanların ən çox qorxduğu şey olan yalnızlığı aşmış biri olaraq daha da güclü olacaqsan.

not: bu entryi bu barədə deyilməsi gərəkənlərin çox kiçik bir hissəsini təşkil edir. daha çox və dayanmadan yazmaq istəyərdim.

+ 58 əjdaha! maraqlı 17.01.2016-01:29, timidus

+19588 oxunma #194669 facebook twitter

+43849

avatar balloonfest'86 kimi də bilinən festival 1,5 milyon şar ilə guinnessin dünya rekordunu təzələsə də, ardınca baş verənlərdən sonra bir faciə olaraq adlandırıldı. united way of cleveland adlı şirkət dünya rekordunu təzələmək üçün abş-ın klivlend şəhərində böyük bir torun altına helium qazı ilə doldurulmuş şarlar buraxdı. günlərlə insanlar tərəfindən doldurulan şarların sayı milyon yarımı keçmişdi. şarların havaya buraxılacağı gün üçün yağış proqnozu verilmişdi. buna görə də şirkət şarların planlaşdırılan vaxtdan qabaq buraxılmasına qərar verdi və yağış başlamadan dünya rekordu qırıldı.

helium qazı ilə doldurulmuş şar sönənə qədər havada qalır. fəqət şarlar hələ havada olarkən proqnozlaşdırılan külək və yağış eri gölündən şəhərə doğru gəldi və soyuq hava cəbhəsində onlarla toqquşan şarlar bir anda yerə düşməyə başladı. növbəti günlərdə də şarların bir qisminin eri gölünün kanada sahillərində yerə düşdüyü bildirildi.

şarların yerə düşməsi nəticəsində quru və su yolları tutuldu, burke lakefront havalimanı yarım saat öz fəaliyyətini dayandırdı. həmin gün dənizə çıxan və bir müddət sonra ailələri tərəfindən itkin düşdüyü bildirilən iki balıqçının axtarışı da şarların yerə enməsi nəticəsində ləngidi və nəticədə axtarışlar dayandırıldı. bir neçə gün sonra balıqçıların nəşi sahilə çıxdı. balıqçılardan birinin xanımı bu festivalı təşkil edən şirkətə 3,2 milyon dollarlıq iş açsa da, daha sonra aralarında razılaşdılar.

bununla yanaşı ohayo ştatının medina əyalətində louise nowakowski adlı qadının otlaq sahəsinə düşən şarlar qadının ərəb atlarının qorxmasına və yaralanmasına səbəb oldu. louise də şirkətə 100 min dollarlıq dava açsa da, onlar da iş böyümədən öz aralarında razılaşdılar.

uzun müddət unudulmayan bu festival guinnessin rekordlar kitabının 1988-ci ildə çap olunmuş nüsxəsində "indiyə qədərki ən böyük kütləvi şar buraxılma hadisəsi" adını qazandı və rəsmi statistikaya görə şarların sayı 1,429,643 idi.




(youtube: )





» Son Entrylər «




#tsparticles { position: absolute; width: 100%; /* height: 100%; */ z-index: -1; }